
14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia odnośnie Twojego zamówienia prosimy o kontakt natychmiast po odpakowaniu paczki mailowo na adres: sklep@rokado.pl Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.
Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt dostarczenia paczki na nasz adres firmowy czyli Wołowice ul. Dąbrowska 35, 32-070 Czernichów Polska.
Wybierz zamówienie
Zaloguj się na swoim koncie na www.rokado.pl i kliknij na Moje konto a następnie Historia i szczegóły zamówień - pojawi się lista wszystkich złożonych zamówień. Wybierz z listy właściwe zamówienie i kliknij Szczegóły.
Wybierz towary do zwrotu
Następnie zaznacz zwracany artykuł/ zwracane artykuły, wpisz powód zwrotu i naciśnij Żądanie zwrotu.
Zapakuj towar i wyślij do Nas
Teraz zapakuj zwracany towar w oryginalne opakowanie w stanie nie naruszonym zgodnie z naszym regulaminem wraz z dowodem zakupu i wyślij na adres firmy czyli Wołowice ul. Dąbrowska 35, 32-070 Czernichów.
Do przesyłki dołącz formularz zwrotu
Nie zapomnij dodać do przesyłki wypełnionego formularza zwortu uzupełniając w nim wszystkie dane.
Wyślij do Nas wiadomość
Jeśli chcesz dokonać zwrotu towaru to wyślij do Nas wiadomość mail na adres sklep@rokado.pl podając niezbędne informacje o zwrocie.
Zapakuj towar i wyślij do Nas
Teraz zapakuj zwracany towar w oryginalne opakowanie w stanie nie naruszonym zgodnie z naszym regulaminem wraz z dowodem zakupu i wyślij na adres firmy czyli Wołowice ul. Dąbrowska 35, 32-070 Czernichów.
Do przesyłki dołącz formularz zwrotu
Nie zapomnij dodać do przesyłki wypełnionego formularza zwortu uzupełniając w nim wszystkie dane.
W Rokado jedyne produkty, które nie podlegają zwrotom to towary na specjalne zamówienie(np. grawer) lub noszące ślady użytkowania zgodnie z informacjami w regulaminie sklepu. Sprzedawca ma prawo do odrzucenia zwrotu stwierdzając uszkodzenie zwracanego towaru.
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres sklep@rokado.pl. Wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem i paragonem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.
Naturalne zużywanie się odzieży. Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji. Uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem. Przebarwienia odzieży lub akcesoriów ze względu na użyte naturalne materiały(np. skóra). Wygoda odzieży i akcesoriów. Sprzedawca ma prawo do odrzucenia reklamacji stwierdzając uszkodzenie zwracanego towaru.
Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana. Jeżeli przesyłka jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.
Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Rokado odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu. Rokado jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).