Ile masz czasu na zwrot?

14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia odnośnie Twojego zamówienia prosimy o kontakt natychmiast po odpakowaniu paczki mailowo na adres: sklep@rokado.pl Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

Ile kosztuje zwrot?

Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt dostarczenia paczki na nasz adres firmowy czyli Wołowice ul. Dąbrowska 35, 32-070 Czernichów Polska.

Jak dokonać zwrotu jeśli posiadam konto w sklepie?

Wybierz zamówienie

Zaloguj się na swoim koncie na www.rokado.pl i kliknij na Moje konto a następnie Historia i szczegóły zamówień - pojawi się lista wszystkich złożonych zamówień. Wybierz z listy właściwe zamówienie i kliknij Szczegóły.

Wybierz towary do zwrotu

Następnie zaznacz zwracany artykuł/ zwracane artykuły, wpisz powód zwrotu i naciśnij Żądanie zwrotu.

Zapakuj towar i wyślij do Nas

Teraz zapakuj zwracany towar w oryginalne opakowanie w stanie nie naruszonym zgodnie z naszym regulaminem wraz z dowodem zakupu i wyślij na adres firmy czyli Wołowice ul. Dąbrowska 35, 32-070 Czernichów.

Do przesyłki dołącz formularz zwrotu

Nie zapomnij dodać do przesyłki wypełnionego formularza zwortu uzupełniając w nim wszystkie dane.

Jak dokonać zwrotu jeśli NIE posiadam konta w sklepie?

Wyślij do Nas wiadomość

Jeśli chcesz dokonać zwrotu towaru to wyślij do Nas wiadomość mail na adres sklep@rokado.pl podając niezbędne informacje o zwrocie.

Zapakuj towar i wyślij do Nas

Teraz zapakuj zwracany towar w oryginalne opakowanie w stanie nie naruszonym zgodnie z naszym regulaminem wraz z dowodem zakupu i wyślij na adres firmy czyli Wołowice ul. Dąbrowska 35, 32-070 Czernichów.

Do przesyłki dołącz formularz zwrotu

Nie zapomnij dodać do przesyłki wypełnionego formularza zwortu uzupełniając w nim wszystkie dane.

Jakie produkty nie podlegają zwrotom?

W Rokado jedyne produkty, które nie podlegają zwrotom to towary na specjalne zamówienie(np. grawer) lub noszące ślady użytkowania zgodnie z informacjami w regulaminie sklepu. Sprzedawca ma prawo do odrzucenia zwrotu stwierdzając uszkodzenie zwracanego towaru.

Jak złożyć reklamację?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres sklep@rokado.pl. Wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem i paragonem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.

Jakie produkty nie podlegają reklamacji?

Naturalne zużywanie się odzieży. Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji. Uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem. Przebarwienia odzieży lub akcesoriów ze względu na użyte naturalne materiały(np. skóra). Wygoda odzieży i akcesoriów. Sprzedawca ma prawo do odrzucenia reklamacji stwierdzając uszkodzenie zwracanego towaru.

Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana. Jeżeli przesyłka jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.

Jakie są warunki reklamacji?

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Rokado odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu. Rokado jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).