Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Jakie są koszty wysyłki na terenie Polski?

Rokado InpostPaczkomaty przedpłata Koszt: 10 zł 

Rokado InpostKurier przedpłata Koszt: 15 zł 

Rokado InpostKurier pobranie Koszt: 20 zł 

Darmowa dostawa na terenie całego kraju dla wszystkich zamówień powyżej 300 zł 

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, jest możliowść odbioru osobistego Twojego zamówienia w sklepie stacjonarnym w Krakowskie CHT Kraków ul. Krzywda 1 Hala 1 Sklep Numer 30 "ANETA" lub w Wołowice ul. Dąbrowska 35, 32-070 Czernichów. Obie możliwości są dostępne po skontaktowaniu się z nami poprzez numer telefonu 508 180 858 lub mailowo na adres sklep@rokado.pl.

Jak wygląda płatność i wysyłka za granicę?

Koszt przesyłki za zakupy z dostawą na terenie Australii, Austrii, Belgii, Białorusi, Brazylii, Chorwacji, Cypru, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Islandii, Kanady, Litwy, Luksemburgu, Łotwy, Malty, Niemiec, Norwegii, Nowej Zelandii, Portugalii, Rosji, Serbii, Singapuru, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Ukrainy, USA, Węgier, Włoch i Wielkiej Brytanii ustalane są indywidualnie oraz są widoczne podczas zamówienia. Jedyna opcja płatności to przedpłata. Ewentualne koszty odprawy celnej na wysyłki zagraniczne ponosi klient.

Ile trwa dostawa?

Przygotowanie zamówienia: 1-5 dni Czas dostawy: 1 dzień roboczy Czas dostawy międzynarodowej: 1-10 dni

Przygotowanie zamówienia trwa od 1 do 5 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy i przygotowanie paczki. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu (również poinformujemy mailowo) dostawa zajmuje 1 dzień roboczy w Polsce. Wysyłki międzynarodowe od 1 do 10 dni roboczych.

Gdzie jest moja paczka?

Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej. Po opuszczeniu sortowni, uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć kilka godzin, aby link do strony firmy kurierskiej zaczął działać.

Co zrobić jeśli kurier mnie nie zastał?

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, dopiero wtedy paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Rokado.

Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana. Jeżeli przesyłka jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.

W jaki sposób mogę zamówić paczkę za granicę?

Podczas rejestracji wybierz kraj dostawy i podaj adres pod który dostarczymy Twoje zakupy. Wpisz go dokładnie, aby kurier nie miał problemu z dostarczeniem przesyłki. Wszystkie przesyłki w naszej firmie są ubezpieczone, jest to bardzo ważne zwłaszcza w dostawach za granicę.

Co zrobić jeżeli na liście nie ma kraju, do którego chcę zamówić paczkę?

Prosimy o kontakt mailowo na nasz adres: sklep@rokado.pl. Jeżeli będzie możliwość dostawy do danego kraju zrobimy dla Ciebie indywidualną wycenę, a w przyszłości postaramy się na stałe wprowadzić możliwość dostaw do Twojego kraju zamieszkania.