
|
|
|
Darmowa dostawa na terenie całego kraju dla wszystkich zamówień powyżej 300 zł
Tak, jest możliwość odbioru osobistego Twojego zamówienia w sklepie stacjonarnym w Krakowskie CHT Kraków ul. Krzywda 1 Hala 1 Sklep Numer 30 "ANETA", możliwość odbioru osobistego tylko po uprzednim kontakcie pod numerem telefonu 515 128 377 lub 501 402 522 oraz mailowo na adres sklep@rokado.pl.
Koszt przesyłki za zakupy z dostawą na terenie Australii, Austrii, Belgii, Białorusi, Brazylii, Chorwacji, Cypru, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Islandii, Kanady, Litwy, Luksemburgu, Łotwy, Malty, Niemiec, Norwegii, Nowej Zelandii, Portugalii, Rosji, Serbii, Singapuru, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Ukrainy, USA, Węgier, Włoch i Wielkiej Brytanii ustalane są indywidualnie oraz są widoczne podczas zamówienia. Jedyna opcja płatności to przedpłata. Ewentualne koszty odprawy celnej na wysyłki zagraniczne ponosi klient.
Przygotowanie zamówienia: 1-5 dni Czas dostawy: 1-2 dni robocze, Czas dostawy międzynarodowej: 1-10 dni
Przygotowanie zamówienia trwa od 1 do 5 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy i przygotowanie paczki. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu (również poinformujemy mailowo) dostawa zajmuje 1-2 dni robocze w Polsce. Wysyłki międzynarodowe od 1 do 10 dni roboczych.
Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej. Po opuszczeniu sortowni, uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć kilka godzin, aby link do strony firmy kurierskiej zaczął działać.
Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, dopiero wtedy paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Rokado.
Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana. Jeżeli przesyłka jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.
Podczas rejestracji wybierz kraj dostawy i podaj adres pod który dostarczymy Twoje zakupy. Wpisz go dokładnie, aby kurier nie miał problemu z dostarczeniem przesyłki. Wszystkie przesyłki w naszej firmie są ubezpieczone, jest to bardzo ważne zwłaszcza w dostawach za granicę.
Prosimy o kontakt mailowo na nasz adres: sklep@rokado.pl. Jeżeli będzie możliwość dostawy do danego kraju zrobimy dla Ciebie indywidualną wycenę, a w przyszłości postaramy się na stałe wprowadzić możliwość dostaw do Twojego kraju zamieszkania.